luni, 5 iulie 2010

Targ de haine

Am fost pentru prima data la un targ de haine.De fapt,nu-i pot spune chiar targ deoarece a fost un schimb.Adunarea s-a facut intr-o curte draguta,cu meri si caisi,cu o gasca de fete,haine,popcorn si voie buna.Fiecare a adus 10 haine,pe care le expunea pe umerase si avea dreptul sa-si aleaga alte 10 haine,dintre cele aduse de restul fetelor.Sincer,cand imi pregateam traista,mi se rupea sufletul sa renunt la fusta pe care am purtat-o o singura data,la pantalonii care imi arata picioarele prea groase,la tricourile aruncate intr-un colt de dulap(voi aveti haine de care uitati???),dar,pe jumatate convinsa ca nu le voi mai purta nici in urmatorii doi ani,am plecat spre destinatie.Rezultatul a fost unul foarte multumitor,intrucat mi-am ales haine pe care le voi purta cu siguranta si care imi plac tare mult.Iar atmosfera(fete inconjurate de haine,multe haine,soare,muzica etc)a fost foarte,foarte tare.Concluzia e ca astept cu nerabdare urmatorul eveniment de genul asta(pe care sper sa-l organizez eu)si ca va invit si pe voi!

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Sa ma inviti si pe mine :d