luni, 13 decembrie 2010

Al ceasului in doi,noroi

"Fie ca noul an sa-ti aduca dublu din ce ti-a placut la vechiul si de trei ori ce ti-a lipsit".Si daca imi va lipsi si la anul ce mi-a lipsit anul acesta???In mine nu zace vreun Eminescu,sa ma multumesc cu o durere dureros de dulce.Nici macar o Veronica nu sunt.Sper sa nu uit sa fiu eu...n-as vrea sa-mi lipsesc.Si as mai vrea sa ma motiveze si pe mine toata treaba asta cu "TO DO LIST" pentru Anul Nou.As putea doar sa scriu un top trei,restul ar veni de la sine.
Dar pacat ca Anul Nou e la anu`.

Nu calca pragul!
Doar ce am dat cu mopul
Si iar imposcai cu noroi!

Nu vezi ce alba e zapada?
Si tu pe talpi ai adunat noroi...
Pana si fulgii au gust amar acum,
De cand iti cad pe buze cate doi.

Si ti-am zis sa nu calci pragul..
Or noi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

te-am lasat linistita in decembrie... cu sarbatorile si restul. dar e deja noul an de 12 zile. oamenii s-au intors la munca, traficul e din nou in floare si zilele gri nu s-au terminat. scrie despre ele. scrie despre cele roz ce au sa vina. scrie despre orice. scrie!