luni, 5 decembrie 2011

Imi doresc sa gasesc acele cuvinte pe care le pricepe toata lumea.Care sa nu aiba subinteles,care sa fie pur si simplu cuvinte.Care,puse intr-o fraza,sa exprime fix ceea ce se aude.Pentru ca am impresia ca ori oamenii din jurul meu nu ma inteleg,ori nu ii inteleg eu pe ei.Si din cate cuvinte am exprimat ca sa ajung la un consens,niciunul nu m-a ajutat sa fiu priceputa sau sa pricep.Doamne,si cate am de spus!Poate era mai usor inainte,cand,prin limbajul semnelor,indicai o piatra si fix o piatra,nu o piatra care ar putea fi tradusa intr-un cal de mare.

Un comentariu:

Fantoma De La Mozilla spunea...

Cand ai multe de spus spune in cat mai putine cuvinte.

In legatura cu cat de usor era inainte prin semne... doar printre salbaticiuni de oameni, ciomege, jafuri... Gandeste-te ca si azi sunt neanderthali printre noi dar mai ai parte si de o carte, un vers, o metafora. Inainte citeai bolovani.